Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Dnia 18 października tankowałam paliwo na stacji BP w Gdańsku. Po wejściu do budynku stacji w celu dokonaia zakupu zobaczyłam małą kolejkę do kasy.Jednak pracownica stacji bardzo szybko uwinęła się z obsługą klientów, więc mój czas oczekiwania był bardzo krótki. Płaciłam za paliwo i kupowałam napój, więc pani obslugująca mnie poinformowała o promocji, że jeżeli wezmę drugi taki sam napój zapłacę okazyjna cenę. Zaproponowała mi również płyn do spryskiwaczy na zimę.Po skasowaniu mnie pani poinformowała o ilości punktow nabitych w dzisiejszym dniu na kartę i całościowej ilości punktów, które już posiadam na mojej karcie Payback. Po zakończeniu transakcji sprzedawczyni wydała mi paragon i kupon konkursowy obowiązujący w danym czasie i bardzo miło mnie pożegnała. Ogólnie byłam bardzo zadowolona z obsługi stacji i czulam się w pełni poinformowana o promocjach i konkursach obowiązujących w danym czasie na stacji BP.