Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Obsługa w tym sklepie nie jest zbyt miła i nigdy nie wychodzi naprzeciw klientowi. Nie potrafi zareagować na nietypowe sytuacje. Pracownicy źle reagują w momencie, gdy składa się reklamację. A przecież to nie ich wina, że buty się popsuły, nie oni też te reklamacje rozpatrują. Nie rozumiem więc bezsensownych dyskusji toczonych z klientem składającym reklamację. Przecież reklamację przyjąć muszą. Więc wkurzanie klienta robiąc bezsensowne uwagi typu: "Ale przecież z tym nic pani nie zrobią!" nie ma sensu. A co to klienta obchodzi co z tym zrobią?! Jeśli nie da się naprawić butów to trzeba je wymienić lub oddać pieniądze a nie toczyć z nim dyskusje, które jedynie złoszczą klienta! A może mają one na celu zniechęcić klienta do składania reklamacji? Nie wiem - mnie one tylko rozzłościły. Co ciekawe w taki sam sposób reagują również kierowniczki sklepu... a od nich wymagałoby się nieco doroślejszej i bardziej pro klienckiej postawy. Dla porównania dodam, że problem taki nie istnieje w innym sklepie sieci CCC - w Manhattanie.