Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kino 5D Extreme
Treść opinii: Obsługa ma duże mniemanie o sobie i nie jest pomocna dla klienta. Przy płatności za bilety i podaniu karty chłopak, który obsługiwał wykrzykną nieprzyjemnym tonem głosu: "Tylko gotówka!" Na pytanie: "Dlaczego?" odburknął: "Nie mamy terminala!" Jakby wszyscy mieli obowiązek wiedzieć jakie formy płatności u nich obowiązują... Zresztą tą informację powinno się przekazać dużo milszym tonem głosu... a nie traktując klienta jak intruza! Z kolei przed wejściem na seans nikt nie użył słowa "Zapraszam" przed rozpoczęciem sprawdzania biletów, a tego chyba by wymagała kultura osobista. Cała obsługa odbywa się bez słów, bezosobowo traktując klientów. Mimo tego, że jest to jedyne kino tego typu w Gdańsku, to kultura osobista wymagałaby aby klientów traktować jak ludzi, a nie jak maszynki do robienia pieniędzy...