Opinia użytkownika: EGO;)
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Multimedia w swojej ofercie maja telewizję kablowa internet a także połączenia telefoniczne. Właśnie telefonu i internetu dotyczy moja uwaga. Internet stale mi się zawiesza, nie ma stałego dostępu do internetu. Kilkakrotnie interweniowałam w tej sprawie. Usłyszalam,że to tylko przejściowe kłopoty i szybko to naprawią. Niestety sytuacja nie uległa zmianie. Podobnie jest z telefonem. Często nie mogę wykonywać połączeń ani nikt nie może dodzwonić się do mnie.Jestem "odcięta od świata". Moje rozmowy są także ciągle przerywane. Poczałkowo grzecznie dzwoniłam w sprawie ciągłych awarii na infolinię.Zaznaczam, ze trudno uzyskać połączenie. Niestety pracownicy infolinii nigdy nic nie wiedzą. Twierdzą, że są tylko od przyjmowania zgłoszeń. Często są po prostu niegrzeczni.Potem zgłaszałam interwencie osobiście w Biurze obsługi klienta, pisałam także ponaglenia. Niestety nikt się tym bardzo nie przejął. Po takich moich zgłoszeniach telefon jest naprawiany w ciągu kilu dni. Działa tydzień albo dwa i sytuacja notorycznie się powtarza. Jest to bardzo denerwujące. Nie polecam nikomu korzystania z Multimedii. Sama zdecydowałam już ,że zrezygnuję z ich usług po zakończeniu podpisanej umowy. Podejście tej firmy uważam za nieprofesjonalne, wręcz lekceważące klientów. Wiem, że moja sprawa jest nieodosobniona!