Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Weszłam do sklepu o godzinie 18.30. Przeszłam po sklepie oglądając asortyment i sprawdzając porządek i czystość. Podłoga i półki były czyste. Porządek był cały czas na bieżąco poprawiany przez sprzedawczynie. Wybrałam buty i stanęłam obok nich sygnalizując potrzebę pomocy. Ze względu na dużą liczbę klientów żadna sprzedawczyni do mnie nie podeszła. Wzięłam but i zaczęłam rozglądać się po sklepie w poszukiwaniu wolnej sprzedawczyni. Poprosiłam jedną, która akurat przechodziła, jednak powiedziała, że podejdzie za chwilkę. Poczekałam parę minut i już myślałam, że zajęła się czymś innym kiedy do mnie podeszła. Zapytała w czym może pomóc. Chciałam aby pomogła mi w wyborze butów odpowiednich na zimę i aby sprawdziła czy jest rozmiar 37 z tych, które wybrałam. Odradziła mi je ze względu na to, że łatwo przemokną na deszczu lub śniegu. Pokazała mi materiał, z którego powinna wybrać buty. Podziękowałam i odeszłam. Wybrałam inne buty i podeszłam do kasy. Przede mną były 4 osoby jednak kolejka bardzo wolno się przesuwała. Sprzedawczyni była miła. Zapakowała mi buty do torby i dała paragon. Wyszłam o godzinie 18.50. Po około godzinie wróciłam by wymienić buty na te, które wybrałam na początku. Sprzedawczyni nie robiła problemów. Wymiana przebiegła sprawnie i szybko.