Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Błażej_30

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Moją osiedlową „Biedronkę” odwiedziłem w ramach chęci zgłoszenia reklamacji w sprawie nieszczelnego opakowania w jogurcie, który tam zakupiłem. Niestety nie miałem paragonu by zwrócić jogurt w formie pełnej reklamacji. Z uwagi jednak na to, iż jogurt lubię i nie chciałbym by w przyszłości znowu wystąpiły z nim problemy chciałem przez zwrot jogurtu zwrócić uwagę kierownictwu sklepu na ten problem. Moim celem nie była chęć odzyskania pieniędzy. Niestety rozmową z Panią na kasie pokazała, iż w sklepie przy tego typu zgłoszeniach pracownicy są kompletnie nie przygotowani na takie sytuacje. Pani była wyraźnie zdziwiona dlaczego nie mając paragonu chce rozmawiać z kimś w sprawie reklamacji jogurtu. Moje wyjaśnienia, iż nie potrzebuje go zwrócić tylko chciałem zasygnalizować problem spotkały się z reakcją cytuje „ Dobrze to ja potem sprawdzę czy inne opakowania”. Sieć „Biedronka” stara się by pracownicy byli mili i życzliwi dla klientów ale niestety nie przygotowuje ich na takie sytuację jak moja. Wystarczyłoby by pracownica nie wdając się ze mną w dyskusję poprosiła kierownika zmiany, bądź managera. Słowa pracownicy „ Może Pan sobie zabrać ten jogurt” uważam za niemiłe, stąd moja niska ocena tej formy działalności sklepu.