Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Rok temu podpisałem umowę z Netią dotyczącą usługi Wimax, z której z resztą jestem zadowolony - brak problemów technicznych, obsługa online nastawiona życzliwie i fachowo rozwiązuje problemy. Z Netią miałem dwa problemy, za każdy obniżam ocenę. Pierwszy problem był taki, że po złożeniu zamówienia na usługę Wimax musiałem na techników - instalatorów czekać bardzo długo - razem półtora miesiąca, a kiedy już się zjawili zostawili w mieszkaniu po sobie niezły bałagan - w wielu miejscach porozrzucane kawałki drucików i izolacji, ślady po butach. Drugie zdarzenie, którym niemiło mnie zaskoczyła Netia była faktura na niecałe 30 zł za 3 miesiące korzystania z oprogramowania antywirusowego. Podpisując umowę wiedziałem, że mam możliwość skorzystania z tej opcji przez 3 miesiące w promocji (chyba 1gr,a następnie po niecałe 10 zł za każdy następny miesiąc)Posiadając inne i wdług mnie lepsze oprogramowanie antywirusowe nie zamierzałem skorzystać z dodatkowej oferty Netii - nie pobrałem i nie aktywowałem antywira. Na koncie bankowym określiłem comiesięczną opłatę za usługę i tak minęlo pół roku. Dostałem e-maila, że mam nieuregulowaną płatność. W trakcie rozmowy telefonicznej dowiedziałem się, że jest to niedopłata za 3 m-ce korzystanie z oprogramowania. Wytłumaczyłem sytuację stwierdzając, że nie pobrałem, nie aktywowałem i nigdy mierzałem korzystać z tego programu, więc nie rozumiem dlaczego mam płacić. Pani z infolinii po bardzo krótkiej chwili zastanowienia oznajmiła mi, że te 3 miesiące "DOSTANĘ W PREZENCIE" i jeśli nadal nie chce z tego korzystać to zablokuje tą opcję w ustawieniach mojego konta. Do tej pory uśmiecham się, jak tylko przypominam sobie o tym prezencie :)