Opinia użytkownika: Magda_101
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Byłam zainteresowana kredytem hipotecznym a bank ING miał dość dobrą ofertę. Udałam się więc do tego banku. Po wejściu do środka okazało się iż jest w tej placówce bardzo mało stanowisk obsługi klienta jedna mała kasa.Podeszłam do pierwszego okienka i spytałam się o kredyt hipoteczny. Pani w okienku powiedziała żebym poczekała bo pan który zajmuję się tym produktem wyszedł i wróci za 10 minut. Poczekałam bo zależało mi żeby dowiedziec się czegokolwiek. Po 15 minutach przyszedl i zaprosił do siebie. Myślałam, że sobie usiąde bo taka rozmowa trwa raczej długo jednak stałam przy okienku które było bardzo małe i ledwo słyszałam co pan do mnie mówi. Powiedział tylko że raczej nie dostaniemy kredytu bo mamy za mały dochód. Nawet nie chciał sie postarać o klienta. Zaraz potem wyszłam.