Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Po wejściu na salon brak personelu mogącego pomóc klientowi .Po około 10 minutach pojawia się Drygent który nie jest chętny do pomocy ,nie utrzymuje kontaktu wzrokowego.Po poproszeniu drygenta o pomoc dot.wyboru książki na prezent z serii,, Zmierzch '' drygent nie umie wskazać i doradzić w wyborze twierdząc ,, Jest wiele książek o wampirach''i odchodzi od klienta .Rażącym negatywem jest również to iż Drygent który mnie obsługiwał ,, żuł gumę do żucia ''-tym samym lekceważąc mnie jako klienta swoim zachowaniem , brak uśmiechu na twarzy ,oraz chęci pomocy . Oferta centowa nie najgorsza ceny asortymentu dobre, jeżeli chodzi o za towarowanie sklepu dobre znalazłam parę interesujących tytułów ,jednak że występują luki na pułkach ,,dziury" które nie są zastępowane niczym oraz na regałach w miejscu luki nie ma wystawionych tabliczek ,,o chwilowym braku towaru '' Na sklepie pod względem czystości nie mam zastrzeżeń było czysto ,brak kurzu itp. Wracając do obsługi moim zdaniem nie powinno się oczekiwać na obsługę tak długo i na zapakowanie towaru czas 15minut jest również za długi . ,,Jeżeli chodzi o zwrot zakupionej książki nie było problemu zwrócono mi pieniążki lecz znowu pojawia się brak zwrotów grzecznościowych .