Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Przyszedłem do banku w celu wypłaty środków z konta w kasie. Po wejściu pobrałem numerek (bank stosuje zalaminowane numerki, nie wydruki z automatów q-matic, jak większość instytucji). Na starcie poczułem się zniesmaczony, gdyż numerek był zatłuszczony (najpewniej w ogóle sie ich nie czyści). To zwyczajnie niehigieniczne. W dodatku w godzinie szczytu otwarta była tylko jedna kasa. Zostałem obsłużony dopiero pół godziny po przyjściu do banku. Jednak pani była bardzo miła, zaskoczyła mnie pytaniem, w jakich nominałach chcę wypłacić gotówkę (w innych oddziałach się z tym nie spotkałem). Obsługa bardzo sprawna. Pani zauważyła, że wyjąłem portfel i dała mi pieniądze do ręki, nie jak to zwykle bywa w innych oddziałach (z automatu zawijają pieniądze w potwierdzenie transakcji). Sprawiło to wrażenie, że konsultantka jest bardzo czujna i traktuje klienta OSOBOWO. Często w PKO BP czułem się traktowany przedmiotowo.