Opinia użytkownika: Era
Dotycząca firmy: WARTA
Treść opinii: Jestem klientem Warty od 16 lat. Zawsze systematycznie opłacam składki.Jednak wszystko jest dobrze dopóki nie wydarzy się jakieś zdarzenie i nie wystąpi się o odszkodowanie w ramach polisy. Dotknęła mnie sytuacja zalania mieszkania w wyniku awarii instalacji centralnego ogrzewania. Miało to miejsce w lipcu. Zgłoszenie szkody odbywa się poprzez infolinię. Przekazanie informacji z infolinii do konkretnego pracownika zajmującego się szkodą zajęło ponad 2 tygodnie. Likwidator szkody, który się ze mną skontaktował okazał się mało kompetentną, osobą. W wyniku jego niefachowości nie doszło do oględzin i sporządzenia protokołu szkody. Interweniowałam w tej sprawie znowu na infolinie, gdyż innej możliwości nie ma. Odebrałam też telefon od jakiegoś przedstawiciela Warty, który krzykiem usiłował mi udowodnić, że wszystko to moja wina. Zażądałam kolejnych oględzin mieszkania. Do wizyty likwidatora doszło we wrześniu po moich prośbach o przyspieszenie terminu. Przybyły likwidator mimo naocznych oględzin przysłał mi mailem protokół, gdzie była była podana zupełnie inna przyczyna powstania szkody, a opis nie odpowiadał rzeczywistości. Na moje pytanie dlaczego są takie nieścisłości likwidator odpisał, że że nie ma to żadnego znaczenia i wpływu na wysokość odszkodowania! Byłam zdumiona i załamana kontaktami z Wartą. W październiku otrzymała pismo z Warty o przyznaniu odszkodowania, które było tak niskie, że nie wiem czy pokrywa koszty połączeń telefonicznych , które musiałam wykonać w kontaktach z Wartą. Po tylu latach płacenia składek, wiem że nie było warto, i że jakość usług tego ubezpieczyciela jest skandalicznie niska.