Opinia użytkownika: Krzysztof_891
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: W dniu 13.10. udałem się do salonu BRW w celu zakupu kompletu wypoczynkowego.Jako że miałem już wcześniej upatrzony komplet wypoczynkowy,pojechałem praktycznie w celu zakupu ,bez zbędnego chdzenia po salonie.Na miejscu okazało się że komplet który sobie upatrzyłem został już sprzedany.Postanowiłem znaleźć kogoś z obsługi i zamówić ten komplet.Poszukiwania trwały kilka minut,wreszcie znalazłem bardzo znudzonego Pana siedzącego w swoim boksie,który na moje "dzień dobry" nie raczył nawet odpowiedzieć.Po wyjaśnieniu pracownikowi żę chciałem zamówić zestaw wypoczynkowy,otrzymałem lakoniczną odpowiedź że czas oczekiwania to minimum 6 tygodni.Pracownik nie raczył nawet wstać rozmawiając ze mną i patrzył cały czas w komputer.Zrezygnowałem ,poniewarz czas oczekiwania był zbyt długi. Następnego dnia udałem się do sklepu partnerskiego BRW w Świętochłowicach.Zapytałem w sklepie o komplet wypoczynkowy którego szukam.Pani z obsługi poinformowała mnie że niema tego kompletu w sklepie,ale zaraz zadzwoni i dowie się kiedy zostanie dostarczony.Po krótkiej rozmowie telefonicznej zostałem poinformowany że jeśli złożę zamówienie natychiast ,to następnego dnia komplet wypoczynkowy zostanie dostaczony mi do domu. W tej chwili cieszę się nowym kompletem wypoczynkowym,i stwierdzam że zostałem totalnie" olany" przez pracownika salonu BRW w Chorzowie.Skoro inny salon meblowy "partnerBRW"mógł załatwić mebel telefonicznie z dostawą na następny dzień ,to Panu z BRW w Chorzowie widocznie nie zależało.Oba salony korzystają z tej samej hurtowni mebli oferowanych w salonach BRW.