Opinia użytkownika: Karol_243
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Widoczny brak kompetencji personelu. Jeżdżę autem na gaz, więc zgodnie z procedurami zadzwoniłem dzwonkiem przy dystrybutorze po obsługę. Pomimo braku jakiegokolwiek ruchu (godziny wieczorne) musiałem czekac 2-3 min na zjawienie się kogoś z obsługi. Ponadto o ile wiem, procedury nakazują, w trakcie tankowania gazu, pracownikowi dać pachołek przed samochód - brak tego elementu(pierwszy błąd). Obsługa słaba. Brak uśmiechu a co ważniejsze brak aktywnej sprzedaży. Na koniec okazało się (zorientowałem się nazajutrz) że osoba tankująca gaz nie przykręciła mi z powrotem korka od gazu... Wygląd stacji również na minus.Co po niektóre lampy zewnętrzne, które oświetlają stację, nie świeciły, a w środku widocznde braki towarów na pułkach.