Opinia użytkownika: Alicja_254
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Odwiedziłam placówkę aby załatwić kilka dość ważnych dla mnie spraw. Dość długi czas oczekiwania na obym razem kawa była w automacie choć paskudna lurowata i trzeba było mieć wprawę w obsłudze. Pracownik mnie obsługujący nie był kompetentny, absolutnie nie wiedział czy można dokonać restrukturyzacji kredytu, nie wiedział kogo się zapytać i chciał mnie odprawić mówiąc kolokwialnie z kwitkiem. Na szczęście byłam tam tydzień wcześniej, miałam już wypełniony druk i była kompetentna pracownica która mnie wtedy obsługiwała. Niestety pracownik musiał chodzić do niej 3 razy a potwierdzenie złożenia przeze mnie wniosku dostałam po upomnieniu się o to, miałam wrażenie że wcale nie miął ochoty wysyłać go do centrali. Wniosek jest w trakcie rozpatrywania, na co bank ma dwa tygodnie które mijają jutro a nikt się jeszcze ze mną nie kontaktował.