Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: W dniu dzisiejszym byłam umówiona z pracownikiem Banku Pekao SA - po wcześniejszym zgłoszeniu internetowym - celem omówienia spłacanych pożyczek, ewentualnej ich konsolidacji lub zyskania w związku z tym dodatkowych środków pieniężnych. umówiłam się w związku z reklamami promocyjnymi w/w banku na pożyczkę ekspresową z 0% prowizją. Po przyjściu do banku Pani z którą konkretnie byłam umówiona stwierdziła że ma już wyłączony komputer i że mając dwie pożyczki to i tak już nic nie dostanę bo mam za niskie dochody po kilku prośbach aby przeliczyła konsolidacje włączyła komputer twierdząc nadal że na logikę i tak to mi nic nie da bo przedtem było niższe oprocentowanie i dla stałych klientów warunki specjalne - czyli jak zawsze z tymi reklamami banków to tylko ściema. Sama jakość obsługi i podejście do klienta również pozostawia wiele do życzenia. Na koniec Pani poleciła mi rezygnację z ubezpieczenia pożyczki którą ostatnio na mnie wymuszono, jak również wpłatę na fundusz PIONIER - abym ją dostała - podobnie jak przy pierwszej pożyczce ekspresowej w grudniu ub. roku wmuszono mi kartę kredytową. Wyszłam z Banku dość szybko i z dużym niesmakiem.