Opinia użytkownika: Patryk_113
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Postanowiłem udać się do jednego ze sklepów sieci handlowej AVANS w celu sprawdzenia wiedzy personelu. Pierwsze co mnie zirytowało to to, że przez 15 minut spacerowania po sklepie żaden z pracowników nie zapytałem "Czy mogę w czymś pomóc" lub podobne. W końcu sam zapytałem czy ktoś może podejść mi pomóc. Z dwóch obecnych pracowników każdy był w tej chwili wolny. Kiedy zapytałem o telewizor LED firmy Samsung sprzedawca zapytał do czego będzie on podłączony, odpowiedziałem "do telewizji kablowej" (oznaczało to że sygnał będzie średniej jakości i telewizor LCD czy LED nie będzie ukazywał swojej jakości tak jak w przypadku telewizji cyfrowej z podłączeniem HDMI), pracownik zaś odpowiedział, że telewizor LED będzie idealnym wyborem, a górny przedział cenowy ukaże jakość jakiej jeszcze nie widziałem. Udając zadowolenie z udzielonej pomocy podziękowałem sprzedawcy za udzieloną pomoc. Po wyjściu ze sklepu odwiedziłem inny sklep RTV gdzie otrzymałem 100% przeciwną wypowiedź. Podsumowując sprzedawca nie miał zielonego pojęcia o jakości nadawanego sygnału telewizyjnego w lokalnej sieci telewizji kablowej.