Opinia użytkownika: Katarzyna_63
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Sklep Jysk w Sanoku mieści się w Galerii Posada, wybrałam sie po poduszkę antyalergiczną dla dziecka.Pierwsze wrażenie po wejsciu za drzwi to ciasnota, miedzy regałami malutko miejsca. Poduszki szybko znalazłam i akurat trafiłam na promocje więc byłam bardzo zadowolona 30 zł a nie 60 za poduchę. Podeszłam do kasy, a tu zaskoczenie, jedno stoisko i 2 kasjerów, trafiłam na Panią- jakaś niemiła, nie odzywała sie, problemem stało się wydanie mi pieniędzy - Pani stwierdziła ze nie ma w kasie drobnych i gdzieś wyszła, czekałam z 8 minut ąz wróci z moimi pieniędzmi, oddała mi reszte , nie przeprosiła za czekanie .Poczułam sie jak intruz a nie klient. Wrażenie ze sklepu ogólnie srednie, ładnie tam pachnie, ale bałagan na półkach, porozrzucane poduszki, pościel. Pracownicy chyba nie mają czasu posprzątać towaru za klientem. Ceny zgadzały sie z gazetką.