Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Cinema City
Treść opinii: Z chłopakiem postanowiliśmy wybrać się, w ramach promocji na seans za 10 zł. Znaleźliśmy film i zarezerwowaliśmy bilety przez internet, cały system działa bardzo dobrze, można spokojnie w domu wybrać najlepiej pasujące nam miejsca. Dzień przed seansem odebraliśmy bilety, Pani w kasie nie robiła problemów z powodu braku numeru rezerwacji, podaliśmy tylko nazwisko i dostaliśmy nasze bilety. Pani pokazała nam również ile jeszcze zostało wolnych miejsc, ponieważ chcieliśmy dokupi bilety dla rodziców. W dniu seansu w kinie panował duży ruch wszystkie miejsca były wykupione. Obsługa sprawnie wpuszczała wszystkich do odpowiednich sal i bez problemu odpowiadała na każde pytania. Jedynym zastrzeżeniem może być bałagan panujący w holu przed wejściem do sal, na podłodze było mnóstwo popcornu i biletów.