Opinia użytkownika: nepomucen
Dotycząca firmy: Peek&Cloppenburg
Treść opinii: Zachęcony wprowadzeniem nowej, jesienno – zimowej oferty postanowiłem udać się do sklepu Peek&Cloppenburg w Galerii Mokotów. Z zewnątrz sklep sprawiał pozytywne wrażenie. Na wystawie, za dużymi przeszklonymi powierzchniami można było dostrzec kilka ubrań z nowej kolekcji zawieszonych na manekinach. Wewnątrz również nie znalazłem powodów do narzekania, towar był schludnie ułożony na półkach lub wieszakach, a jeśli coś było nie tak to liczna tego dnia obsługa bardzo szybko to poprawiała. Na tym kończą się w zasadzie moje ciepłe słowa pod adresem obsługi sklepu. Choć tego dnia ekspedientów i ekspedientek było sporo to specjalnie nie znajdowali oni czasu aby zaoferować pomoc klientomi. Dodatkowo zauważyłem, że niekiedy nie wyróżniali się oni ubiorem i gdyby nie identyfikatory ( z tego co zauważyłem wszyscy je mieli ) to niekiedy trudno byłoby ich odróżnić od klientów. Kiedy wybrałem interesującą mnie rzecz ( tu zaznaczę, że przeglądałem ubrania w jednym miejscu ok. 10 min i nikt z obsługi nie raczył się mną zainteresować ) udałem się do przymierzalni. Przymierzalnia była czysta, wyposażona w duże oświetlone lustro i przydatne wieszaki na ubrania – nie było się do czego przyczepić. Następnie udałem się do kasy, gdzie przywitała mnie dosyć sympatyczna, schludnie ubrana młoda Pani. Na początku zapytała czy posiadam kartę stałego klienta, a kiedy odpowiedziałem że nie zaproponowała mi wyrobienie takiej na miejscu ( nie skorzystałem z tej możliwości ). Następnie sprawnie obsłużyła terminal do kart, zapakowała mój sweter do torby i zapraszała na ponowne zakupy. Ogólne wrażenie po wizycie w tym sklepie jest poprawne. Największy mankament stanowi obsługa, która wydaje się dbać jedynie o porządek na półkach, a klienci jej specjalnie nie obchodzą. Gdyby poprawić ten element byłoby naprawdę dobrze.