Opinia użytkownika: Leszek_74
Dotycząca firmy: NOMI
Treść opinii: W dniu 9.10.2010 zakupiłem w markiecie NOMI kompresor. Do zakupu skusiła mnie atrakcyjna cena. Znalazłem interesujący model i postanowiłem kupić. I tu powstało kilka problemów: obsługa pochowana gdzieś w sklepie, przyniesione opakowanie nawet nie przetarte z kurzu, brak wiedzy zarówno pana z danego stoiska jak również Pani przy kasie oraz w informacji na temat gwarancji. Pani w kasie na moje pytanie o kartę gwarancyjną, której nie było w pudełku, odpowiedziała, że nie wie. Pan który pakował kompresor wiedział tylko, że gawrancja jest na dwa lata a o resztę mam pytać w informacji. W informacji Pani powiedziała, że do ewentualnej reklamacji wystarczy mi sam paragon. Odiosłem wrażenie, że zawracam Pani głowę byle czym. Jednak po moich stanowczych dopominaniach się w końcu gwarancja się znalazła. Trwało to wszystko około 15 minut. Podsumowując, można odnieść wrażenie, że zatrudnieni w tym markiecie chcą tylko spedzić dzień pracy w ciszy i spokoju. Nie wolno ich o nic pytać, bo zresztą i tak nie wiedzą, bo są od czegoś innego. Jeżeli już, to zakupy w tym sklepie będę robił z konieczności (cena, asortyment, którego brak gdzie indziej) lub z powodu bliskości od miejsca zamieszkania.