Opinia użytkownika: Patrycja_290
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Niestety obsługa w sklepie jest coraz gorsza i to nie z winy ze strony sprzedawców, ale raczej ich braku. Będąc na zakupach zauważyłam, że prawie w każdej alejce stoi jakaś nierozpakowana paleta z towarem. Przy niektórych z nich szybko pracowały panie wykładające towar, ale przy większości nie było nikogo. Zdziwiło mnie to trochę ponieważ nowy towar rozkładany jest zazwyczaj w środy, a to była niedziela. Prze stojące na środkach alejek palety, trudno było przejść z wózkiem zakópów a jeszcze trudniej dostać niektóre produkty, gdyż były całkiem zasłonięte. Zapytałam więc jednej z pań z obsługi dlaczego wszystko to stoi na sklepie zamiast w magazynie. Pani odpowiedziała, że takie jest zarządzenie odgórne i one nie moge nic na to poradzić, mimo że także im to przeszkadza. Powiedziała też, że są tylko trzy pracownice na zmianie i niestety ale nie nadążają z wykładaniem towarów promocyjnych. Jeszcze do niedawna było ich sześć i nigdy nie miały takich problemów, no ale teraz w ramach oszczędności pracowników jest mniej. Poza tym trzeba przyznać, że panie zawsze chętnie pomagają odnależć szukany przez nas towar i informują o cenach. Co do cen to oczywiście zdarzają się jakieś pomyłki, ale nie jest to raczej celowe wprowadzanie w błąd.