Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Multikino

Treść opinii: Udałam się do kasy multikina w celu zakupienie biletów na prezent urodzinowy. Podchodząc do kasy ucieszyłam się, że nie ma kolejek. Przede mną stała jedna osoba, która szybko została obsłużona. Podeszłam do stanowiska. Przy kasie siedziała młoda osoba w wieku około 26 lat. Pani zapraszając mnie do kasy powiedziała "Dzień dobry". Nie byłam pewna, czy w multikinie są karnety urodzinowe, które można wykorzystać na dowolny seans dowolnego dnia. Dlatego spytałam się, czy jest możliwość ich zakupienia. Pani odpowiedziała, że są. Uprzedziła, że są one do wykorzystania na zwykłe seanse, nie na 3D, ale za to są ważne do czerwca 2011. Spytałam się o cenę. I poprosiłam o dwa karnety. Pani przeprosiła mnie i powiedziała, że musi po nie pójść do biura więc za chwilę wróci. Oczywiście powiedziałam, że zaczekam. Pod nieobecność kasjerki przeglądałam dostępne ulotki. Zainteresowała mnie jedna z nich. W skrócie opisując dotyczyła ona 14-tych urodzin Plusa. Abonenci Plusa wysyłając smsa mogą odebrać bezpłatne bilety do kina. Po powrocie kasjerki spytałam się o szczegóły. Jednak uzyskałam odpowiedź, że promocja już się skończyła, że smsy można było wysyłać do 7 października. Pomyślałam sobie "to po co te ulotki tu stoją". Zapłaciłam więc za karnety i odeszłam do kasy. Ulotkę jednak zachowałam. Po powrocie do domu weszłam na podaną stronę www, gdzie dostępny był regulamin promocji Plusa. Okazało się, że smsy można wysyłać do 21 października, więc promocja jest aktualna! Hmmm poczułam się trochę oszukana, a może to Pani w kasie Multikina była niedoinformowana? No bo chyba specjalnie nie wprowadziła mnie w błąd? Jaki miałaby w tym interes? No cóż, jakoś nie daje mi to spokoju i wciąż się nad tym zastanawiam...