Opinia użytkownika: Joanna_410
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Jechałam do Krakowa, bilet kupiłam już wcześniej, byłam na dworcu trochę spóźniona, nie bardzo wiedziałam czy wsiadłam w pociąg odpowiedniej spółki. Przy sprawdzaniu biletów wyszło, że jednak miałam zły bilet. Konduktor bardzo miły, trochę smutno mnie poinformował, że muszę kupić całkiem nowy bilet. Wydrukował mi go szybko, zapłaciłam. Ale to co mnie zaskoczyło i to bardzo pozytywnie to to, że konduktor wziął ode mnie stary, nieważny bilet napisał na nami, że nie był wykorzystany i powiedział, że w kasie w Krakowie zwrócą mi za niego pieniądze :)) I rzeczywiście, pani w kasie oddała mi pieniądze za niewykorzystany bilet, zrobiła to szybko, nie komentowała nic przy tym. Miłe podejście do pasażera :)))