Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Dnia 8 października w celu tankowania samochodu podjechałem na stację BP w Rybniku przy ulicy Sybiraków. Teren stacji był czysty, na podjeździe nie zauważyłem plam po rozlanym paliwie. Podjechałem pod dystrybutor, wysiadłem z samochodu a następnie podszedłem do pojemnika z rękawiczkami. Niestety na pojemniku brakowało foliowych rękawiczek zatem podszedłem do kolejnego dystrybutora i niestety tam również rękawiczki były niedostępne. Rękawiczki podczas mojej wizyty na stacji były dostępne tylko przy jednym dystrybutorze. Przystąpiłem do tankowania samochodu. Wąż, pistolet, dystrybutor z którego korzystałem był czysty. Udałem się do sklepu. Dwie kasy były czynne więc od razu podszedłem zapłacić paliwo. Pracownik (Grzegorz, mężczyzna, około 24 lat, ciemne krótkie włosy) zapytał na wstępie z którego dystrybutora ma skasować. Niestety nie zostałem przywitany przez pracownika. Pracownik sprawnie skasował paliwo, zaproponował płyn do spryskiwaczy i wydał paragon. Niestety na sam koniec transakcji nie zostałem pożegnany przez pracownika. Minusem stacji to brak rękawiczek do tankowania paliwa jak również pracownik z którym miałem kontakt podczas płacenia za paliwo z uwagi na nie stosowanie podstawowych zwrotów grzecznościowych. Plusem stacji jest duża ilość dystrybutorów, dobre oznakowanie stacji, czystość podjazdu jak również sklepu.