Opinia użytkownika: Anna_2174
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: W grudniu 2008 roku nabyłam w sklepie Real odtwarzacz DVD marki Manta. Do zakupu zachęcał estetyczny wygląd towaru i to, że odtwarzacz posiadał wejście USB. Od początku sprzęt pracował bardzo "kiepsko". W roku 2009 trzykrotnie przekazywałam go do naprawy do Punktu Reklamacji sklepu Real. Za każdym razem sklep wysyłał sprzęt do Warszawy, do Serwisu Centralnego Manty i trwało to miesiąc. Nie wiem na czym polegała ta naprawa, ale ja nie widziałam żadnej różnicy w działaniu sprzętu. Po raz czwarty oddałam go do naprawy 25 września tego roku prosząc o zwrot gotówki. Tym razem Serwis zrezygnował z naprawy i po miesiącu mogłam odebrać pieniądze. Jestem wyjątkowo cierpliwą osobą, ale moja cierpliwość się już wyczerpała. Historia ta zniechęciła mnie skutecznie do zakupów w sklepie Real, a także do marki MANTA. Wiem teraz jak SERWIS CENTRALNY MANTY w Warszawie dba o renomę swojej firmy i jak dba o klienta. Podobnie sklep Real nie ma sobie nic do zarzucenia.