Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Astrum

Dotycząca firmy: wojas

Treść opinii: Tak powinno być w każdym sklepie internetowym. W sobotę strona działała wadliwie i zamiast modeli butów wyświetlały się linijki tekstu. W niedzielę błąd był już usunięty. Strona była przejrzysta, łatwa do nawigacji i intuicyjna. Za pomocą wyszukiwarki znalazłam interesujący mnie model butów. Przy modelu można wybrać sobie rozmiar. Zdjęcia produktów były duże, wyraźne i dobrze przedstawiały model. Przeczytałam regulamin sklepu i znalazłam koszt dostawy. Okazało się, że przesyłka kurierska jest w cenie towaru. Na stronie nie znalazłam informacji o procedurze reklamacji. Szkoda, bo dobrze jest od razu wiedzieć jak postępować w razie problemów i przeczytanie takiego regulaminu pozwala w przybliżeniu zorientować się jaka jest polityka firmy w tym zakresie i czy firma wychodzi klientowi naprzeciw. Buty zamówiłam. Cena była taka sama jak w sklepie stacjonarnym, z przesyłką kurierska gratis, więc uznałam, że szkoda czasu na szukanie po sklepach. Dowiedziałam się, że zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 14 dni. Przeczytałam też, że zarejestrowani użytkownicy mogą sprawdzić status przesyłki na stronie www, a niezarejestrowani za pomocą linka podawanego w e-mailu. Niestety link odsyłał do strony logowania. E-mail nie był do końca spójny, na przykład przy zamawianiu wybrałam opcję "płatne przy odbiorze" a w e-mailu przyszła mi informacja o numerze konta i prośba, żeby wpłacić na to konto. Następnego dnia po zamówieniu dostałam e-mail, że zamówienie zostało zrealizowane. Otrzymałam znów link, pod którym miałam sprawdzić stan zamówienia, który znowu odsyłał do logowania. Następnego dnia dostałam paczkę. Buty były dokładnie takie jak miały być, do paczki była dołączona książeczka rabatowa, katalog z nową kolekcją i paragon. Pudełko było zapakowane w firmową torbę firmy kurierskiej. Przy okazji zauważyłam, że pudełko jest na tyle dobrze dopasowane do siebie, że nie ma potrzeby oklejania go taśmą, dekielek sam trzyma się na pudełku. Termin realizacji super, informowanie klienta o realizacji zamówienia bardzo dobre, strona sklepu przejrzysta. Jedyne mankamenty są drobne i natury technicznej, takie jak głupie formułowanie nagłówków w e-mailach "Witaj (i tu imię i nazwisko w mianowniku), co po prostu nie brzmi dobrze w języku polskim, niejasny link odsyłający do sprawdzenia stanu przesyłki, a odsyłający do logowania i żądanie wpłaty w e-mailu po zakupie, kiedy wybrana została płatność przy odbiorze. Ale generalnie uważam, że to jeden z najlepszych sklepów internetowych w jakich miałam możliwość robić zakupy.