Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: McDonald's

Treść opinii: Restauracja McDonald’s w Galerii Krakowskiej mieści się w pasażu tuż obok przejścia podziemnego prowadzącego na perony PKP i dworzec PKS. Tą ruchliwą alejką nieustannie przemieszczają się podróżni i klienci galerii handlowej. Dla tych pierwszych jest to miejsce gwarantujące sprawnie podany posiłek – korzystają z usług sieci, aby zjeść i nie tracić zbyt wiele czasu czekając na swój środek transportu. Tak też było w moim przypadku, gdy rano, śpiesząc się na pociąg, udałem się do restauracji na kawę. Przed godziną dziewiątą zastałem całkiem dużą kolejkę rozgałęziającą się do dwóch kas. Po momencie zorientowałem się, że niektórzy z klientów już oczekują na wydanie posiłku. Słaba organizacja kolejki sprawiła wrażenie chaosu – nie było jasne, kto powinien następny podejść do kasy, gdyż oczekujący blokowali punkty przy ladzie. Ponadto, na domiar złego, większość klientów zamawiała kawę, lub cappuccino, a z zasłyszanych rozmów członków obsługi można było wywnioskować, iż istnieje z tym pewien problem. Klienci nie zostali poinformowani o przyczynie długiego czasu oczekiwania. Najpewniej chodziło o kłopot z maszyną - dystrybutorem ciepłych napojów. Kolejne osoby zamawiające ten sam produkt były informowane, że należy na jego wydanie poczekać „do trzech minut”. Po chwili przy trzeciej kasie zjawił się dodatkowy pracownik, który starał się opanować sytuację. Łącznie w kolejce w lokalu spędziłem około 15 minut. W tamtym momencie dysponowałem 30 minutami do odjazdu pociągu i na zakup biletu – strata połowy tego czasu była dla mnie odczuwalna. Jednak poza tym nie dostrzegłem w lokalu innych uchybień. Miejsce było czyste, a obsługa mimo trudności zachowywała się w sposób uprzejmy.