Opinia użytkownika: adur
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Udałam się do sklepu Media Markt w celu zakupienia czajnika elektrycznego. Niestety, w pobliżu nie znalazłam żadnego personelu pomocniczego, musiałam więc poradzić sobie sama. Towar jest ładnie wyeksponowany, wszystko jest w swoich działach, dobrze pogrupowane, toteż dość szybko znalazłam to, co chciałam. Gorzej było, gdy chciałam kupić przedłużacz znajdujący się przy kasie, gdyż tam był trochę większy bałagan, wiele rzeczy było pomieszanych, nie wiadomo było, co ile kosztuje. Nie mogłam te znaleźć urządzenia pokazującego mi, ile kosztuje dany towar. Mimo to w końcu znalazłam, podobnie jak pierwszy towar, w dość atrakcyjnej cenie. Przy kupnie sprzedawczyni przypomniała, żebym schowała paragon, gdyż może być on podstawą do reklamacji. Pan z obsługi klienta, gdzie sprawdzałam czajnik również był bardzo miły, chętnie pomagając sprawdzić, czy wszystko jest w porządku i pakując z powrotem. Po wizycie zostało więc mimo wszystko miłe wrażenie.