Opinia użytkownika: M.
Dotycząca firmy: OrlenMedica
Treść opinii: Jak to jesienią bywa, dopadł i mni ejakiś wirus. nie jestem osobą lubiącą lekarzy, więc przez dwa tygodnie próbowałam wyleczyć mój uporczywy, silny kaszel. leczyłam metodami naszych babć szykując mikstury, odwiedzając apteki i wydając pieniądze na kolejne prpopnowane mi specyfiki. Nie pomogło. Zadzwoniłam do Orlenmedici, która posiada na terenie miasta 4 przychodnie, a rejestracji dokonujemy telefonicznie. Uzbroiłam się w cierpliwość, czekałam, słuchając muzyczki i kolejnych komunikatów przez telefon. 3krotnie zostałam rozłączona. Nic to, zdesperowana próbowałam dalej i udało się. Pani w rejestracji nie potrafiła ondaleźć mnie po nazwisku, podałam datę urodzenia, poskutkowało. I jakież było moje zdziwienie gdy zaproponowano mi wizytę na 11 października. dziś jest 6. Czy w okresie wzmożonych zachorowań tego typu placówka, ni epowinna dodatkowo zatrudnić lekarzy pierwszego kontaktu? Ponieważ w pracy jestem w tej placówce dodatkowo ubezpieczona (płacać niemałe pieniądze) wyciągnęłam kolejny właśnie ten argument. Pani sprawdziła w systemie, czekałam, czekałam. Po czym poinformowała mnie, że nieprawdą jest to co powiedziałam, że pani ma podaną inną nazwę instytucji, jako mój zakład. Moja cierpliwość sięgnęła zenitu, zostałam potraktowan jako potencjalny oszust, po to, żeby umówić się na wizytę do lekarza. Poprosiła o kolejne prześłedzenie mojej kartoteki, w celu wykrycia błędu. I bingo, okazało się, że oczywiście, pani znalazła prawdziwe dane i faktycznie, przysługują mi dodatkowe przywileje. Choćby cichutkiego przepraszam nie usłyszałam, a może powinnam zapisać się również na wizytę do laryngologa? Koniec końców, mój przywilej jest taki, że mogę sobie jutro dzwonić od 6:00 rano i może znajdzie się jakieś wolne miejsce w innej siedzibie firmy, niż ta mi przypisana. jak mam ocenić tą firmę? nie będe pisać, szkoda mi resztek zdrowia, a najprawdopodbniej muszę dotrzymać do poniedziałku :(