Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: To, co uderzyło mnie najbardziej podczas wizyty w tej placówce bankowej, to fakt tego, iż pracujące w nim osoby wykazały się małym profesjonalizmem w moim odczuciu. Tego dnia towarzyszyłam osobie, która dokonywała przelewu bankowego na konto innego banku. Dzięki temu miałam czas i możliwość na obserwacje. To co zwraca uwagę w pierwszej kolejności, to widok patrzącego jednym okiem ochroniarza, który prawie spał. Sama obsługa trwała zbyt długo w moim mniemaniu, ponieważ była przerywana głośna rozmową pań z obslugi, które to debatowały nad błędem popełnionym przez jedna z nich. Oczywiści mają prawo to robić, lecz nie w trakcie obslugi klienta, któremu zależny na czasie jak każdemu- dodatkowo wszyscy mieli możliwość przysłuchania się temu , co mówiły. Być może jest to związane z faktem tego, iż to stosunkowo mała placówka, gdzie pracownicy czuja domową atmosferę, która raczej w ten sposób nie powinna być okazywana Klientom Banku. Brak profesjonalizmu i rutyna z pewnością zaważyły.