Opinia użytkownika: Roman_1
Dotycząca firmy: VSC
Treść opinii: Dziś opiszę niecodzienną sytuację związaną z jakością obsługi. Jakością obsługi w wykonaniu "Firmy profesjonalnie zajmującej się jakością obsługi". Robiąc raport z audytu i zapisując obserwacje po przeprowadzonej wizycie w sklepie w pewnym momencie zostałem niemiło zaskoczony. Automatycznie przerwało się moje zapisywanie i wyświetliła się strona z następującym komunikatem: "Trwa instalacja poprawek aplikacji W czasie instalacji aplikacja jest nieczynna. Instalacja będzie trwać około minuty. Za utrudnienia przepraszamy". Nasuwa się szereg pytań, czy nie można użytkowników ostrzec o takich niespodziankach na pierwszej stronie? Czy użytkownicy muszą być narażani na takie stresowe sytuacje? Jeśli ktoś kończył i sprawozdanie zostało źle zapisane czy i jak będzie mógł to poprawić? itd.. Pytań tych nasuwa się więcej. Obecny stan możliwości informatycznych oraz dostęp określonej grupy osób do tego portalu pozwala na redagowanie różnych powiadomień z odpowiednim wyprzedzeniem np. widoczna informacja o przerwie technicznej na głównej stronie po zalogowaniu. Mam nadzieję że ta obserwacja poprawi to jakość obsługi i nie będzie powodowało takich niespodzianek w przyszłości.