Opinia użytkownika: Wioleta_2
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: We wrześniu kończyła się umowa naszej firmy z operatorem Plus , ponieważ przedstawiciel sam z nami się skontaktował a nie zamierzaliśmy zmieniać operatora postanowiłam załatwić sprawę telefonicznie. Obsługująca nas Pani była rzeczowa , miła i kompetentna- tak się przynajmniej wydawało.Przesłała nam ofertę, która była na tyle atrakcyjna , że zdecydowaliśmy się na jeszcze jeden dodatkowy numer.Bardzo szybko i sprawnie przesłano nam kurierem nowe telefony i faktury i zaczęły się schody... Okazało się, że pomimo zapewnień Przedstawiciela - telefony nie mają włączonej usługi darmowe rozmowy w ramach konta pomimo wniesionej opłaty. Po moim telefonie konsultant infolinii zapewnił mnie że za dwa dni z nowym okresem rozliczeniowym usługa będzie włączona.Po dwóch dniach w celu sprawdzenia czy usługa działa znowu zadzwoniłam do konsultanta , który tym razem powiedział że usługa nie może być włączona bo mamy na koncie jakiś stary rabat dla firm a to uniemożliwia włączenie nowej usługi. Po mojej interwencji Pani zapewniła że wyłączyła stary rabat a kolejnego dnia zadziała nowa usługa.Dla pewności kolejnego dnia zadzwoniłam znowu do konsultanta , który po raz kolejny się zdziwił i powiedział że nic takiego nie miało miejsca , że nie będzie wyrażał się o kompetencjach poprzedniego konsultanta , ponieważ nie włączył nowej usługi a żaden stary rabat nie ma na nic wpływu.Podsumowując straciłam mnóstwo czasu , każdy z konsultantów mówił co innego a na dodatek za każde połączenie z konsultantem zostałam obciążona opłatą. Ale to nie koniec problemów, ponieważ gdy chciałam aktywować nowy numer który dokupiliśmy , okazało się że na fakturze mam wpisany inny numer telefonu niż na koncie firmowym.Pomimo iż zdążyłam zadzwonić już z numeru który miałam podany na fakturze , wpisać go do firmy , nie był to numer który widniał w centrali Plusa w Warszawie.Konsultant infolinii , który tym razem mnie obsługiwał powiedział iż jeszcze nigdy się z czymś takim nie spotkał.Podał mi prawidłowy numer jaki powinnam mieć na nowy telefon i poradził złożyć reklamację i żądać zadośćuczynienia od Przedstawiciela który podpisywał z nami umowę.Niestety nie mam na to czasu ani chęci.Po kolejnym telefonie do przedstawiciela , z którym podpisaliśmy umowę (z innego miasta) sam właściciel przywiózł nam prawidłową umowę z dobrym numerem , przeprosił i powiedział ,że przyśle nam jako gratis ładowarki samochodowe do telefonów , ale jak do tej pory cisza. Jedynie co mogę wszystkim polecić to dokładnie wszystko samemu sprawdzać , żeby nie narazić się na duże koszty i problemy.