Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Pierwsze swoje kroki skierowałam do serwisu, ponieważ chciałam oddać telefon na gwarancję. Opowiedziałam panu o problemie, dopiero później poprosił o paragon (telefon zakupiłam w Saturnie na Pasażu Grunwaldzkim) i powiedział: "Pomiędzy naszymi dwoma sklepami trwa wojna, zapraszam na Grunwald". Zdziwiłam się bardzo, ponieważ podczas zakupu telefonu zostałam poinformowana o tym, że mogę go serwisować każdym sklepie tej sieci. Powiedziałam panu o moich wątpliwościach, ale on tylko powtórzyć, że zaprasza mnie na Grunwald, a telefonu przyjąć nie może. Następnie udałam się na teren sklepu, aby kupić prostownicę do włosów. Teren sklepu był uporządkowany. Po przejrzeniu działu z artykułami do włosów znalazłam panią, która mogłaby mi pomóc w doborze odpowiedniej. Pani ta (blondynka, długie włosy, szczupła) w bardzo serdeczny i miły sposób opowiedziała mi o kilku prostownicach, które jej zdaniem są najlepsze. Najpierw oczywiście zapytała o moje preferencje i przedział cenowy. Pod jej wpływem zakupiłam prostownicę, z której jestem bardzo zadowolona. Przy kasie byłam jedyną osobą, zostałam miło obsłużona, wydano mi paragon. Przywitano mnie i pożegnano.