Opinia użytkownika: Bartosz_327
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Od momentu wejścia do sklepu aż do wyjścia (byłem tam 62minut) starałem się uzyskać pomoc od 3 sprzedawców, ale wszyscy ignorowali mnie, mówiąc -proszę poczekać jestem teraz zajęty, postanowiłem więc poszukać kogoś innego z obsługi. Kiedy już udało mi się zaczepić kogoś, okazało się, że wysoki łysy pracownik z wąsem znalazł się na dziale ogród przypadkowo, był z innego działu i nie potrafił udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące kosiarki spalinowej, chociaż pytałem o podstawowe rzeczy, czyli o wydajność silnika oraz cenę. Pracownik podał cenę znacznie różniącą się niż cena która widniała nad produktem, po czym zniknął gdzieś między regałami. 24 minut przy kasie. Pracownik stwierdził że się pomylił. Jednak nikt w sklepie nie wiedział dokładnie jak jest cena tego towaru.