Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Z przykrością muszę skrytykować obsługę przy kasie w hipermarkecie Real. Robiłam dzisiaj w sklepie niewielkie zakupy. Ustawiliśmy się w jednej z kolejek. Kolejki były znaczne, po 4, 5 osób, a ponieważ ludzie mieli pełne wózki i kasowanie zakupów jednej osoby trwało ładnych kilka minut, więc w kolejce trzeba było czekać dość długo. Przed nami obsługiwane było małżeństwo z dużymi zakupami. Klientka pakowała zakupy w różne torby na przeznaczonej do tego części boksu kasowego. Mąż podawał jej zakupy. Obok siebie, na boksie kasowym postawili swojego małego synka. Moim zdaniem jest to niedopuszczalne, raz ze względów higienicznych - dziecko chodzi przecież butami po ziemi a potem tam, gdzie leżą zakupy spożywcze, a dwa boks jest metalowy, dość śliski i nie potrzeba wiele, żeby dziecko się na nim poślizgnęło. Nie mówiąc już o tym, że chłopczyk chodził też po ruchomej taśmie, którą niechcący kasjerka może uruchomić. Kasjerka (młoda dziewczyna z firmy zewnętrznej) nie reagowała na to zupełnie. W końcu mój mąż nie wytrzymał i zwrócił uwagę matce, czy może zabrać dziecko z kasy. Kobieta oburzyła się, że śmiemy jej zwracać uwagę. Mąż powiedział, że przecież tam kładzione jest jedzenie. Kobieta powiedziała wówczas, że przecież to jedzenie jest i tak macane przez nie wiadomo kogo. Kasjerka nie zareagowała zupełnie, widocznie nie interesują jej procedury czystości w sklepie, w którym pracuje. Klientka zabrała dziecko, zakupy i mrucząc coś gniewnie pod nosem odeszła. Zwróciłam uwagę kasjerce, że powinna zareagować w takiej sytuacji. Kasjerka powiedziała, że przecież i tak jedzenie jest zapakowane. Nie wytarła boksu. Wniosek prosty - w Realu raczej kiepsko jest z dbaniem o higienę i produkty mogą być przechowywane na podłodze, obsłudze jest to obojętne. Mnie się odechciewa zakupów i jedzenia z tego sklepu.