Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Do oddziału banku AIG udałem się celem sprawdzenia statusu mojego kredytu. Wchodząc do pomieszczenia zauważyłem na jednym z dwóch stanowisk pracownika, który rozmawiał przez telefon komórkowy. W chwili gdy mnie zobaczył skończył rozmowę witając się uprzejmie. Pracownik był schludnie ubrany, identyfikator miał przypięty w widocznym miejscu. Jego miejsce pracy jak również całe pomieszczenie było bardzo czyste (podłoga, biurko, witryny itp.). Pracownik był bardzo miły. Niestety z powodów techniczych nie udało mu się sprawdzić aktualnego stanu mojego kredytu. W międzyczasie zapewniał mnie, iż takich przypadkach jak mój wszystkie bank,i na mocy nowej ustawy, podchodzą przychylnie. Na koniec rozmowy przeprosił po raz kolejny, że z przyczyn "natury martwej" nie mógł mi pomóc. Poinformował mnie również o innych placówkach w moim mieście, które swoją lokalizacją mogłyby mi bardziej odpowiadać . Podał również dokładne godziny otwarcia oddziału, który odwiedziłem.