Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Empik School
Treść opinii: W dniu 26/09/2010 ok. 9:45 otwierając skrzynkę mailową otrzymałem informację o kursie językowym z Empik School. Zgłosiłem swoje zainteresowanie z prośbą o kontakt. Odpowiedź otrzymałem dopiero po 3 dniach. Pierwszego telefonu nie odebrałem bo akurat byłem na zajęciach. Drugi kontakt nastąpił ok 20:20 czyli po 3 godzinach od pierwszego. Ponownie z numeru zastrzeżonego. Te dwa fakty już postawiły ofertę w niekorzystnym świetle. Po odebraniu połączenia poinformowałem Panią, że nie mam w tym możliwości rozmowy. Poprosiłem o kontakt następnego dnia o wcześniej porze. Ponowny kontakt nastąpił... dziś czyli po dniach o 13:10. Pani zapytała czy nie przeszkadza. Nauczony doświadczeniem poprosiłem o kontakt za 15 minut. Pani sparafrazowała moją prośbę. Byłem przekonany, że oddzwoni bo specjalnie zarezerwowałem sobie czas na tą rozmowę. Oczywiście bez rezultatu. Z oferty tej szkoły nie skorzystam bo uważam takie traktowanie Klienta za niepoważne. Jestem zainteresowany kursem angielskiego ale nie zapłacę firmie która tak podchodzi do Klienta. Sam bym chętnie oddzwonił ale... na numer zastrzeżony nie potrafię. Ocena bardzo negatywna ale w pełni zasłużona.