Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Adrian_204

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: W hipermarkecie Kaufland chciałbym kupić wędlinę na stoisku obsługiwanym przez pracowników. Niestety była kolejka, grzecznie czekałem na swoją kolej. Ponieważ było tylko dwóch pracowników a na stoisku są mięsa, sery i wędlina pracownicy wyraźnie nie radzili sobie z większą ilością klientów. Pracownik ciągle zmieniał sobie kolejki podchodząc raz do serów, raz do mięs. Gdzie kolejka po wędlinę ciągle rosła. Zirytowany tą obsługą udałem się do punku obsługi klienta w celu poproszenia kierownika. Pani w punkcie stwierdziła że kierownika niema, a to iż jest tylu pracowników to "siła wyższa", moim zdaniem to kompletne lekceważenie klienta a wręcz podsycanie emocji a nie próba usprawiedliwienia sklepu z zaistniałej sytuacji.