Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Przyjechałem na stację paliw aby zatankować paliwo. Wjazd z głównej drogi nie stanowi problemu, poza tym stacja jest dobrze oznakowana i przed wjazdem można zapoznać się z aktualnymi cenami paliw. Wszystkie dyspozytory były zajęte, ale nie czekałem nawet minuty, kiedy kierowca jednego z aut odjechał, więc mogłem zatankować. Otoczenie stacji i dyspozytorów prezentowało się dobrze. Nie było tam żadnych śmieci, rozlanych plam itp. Na plus ocenić należy stojak z wodą i zmywak do szyb, z którego można na miejscu skorzystać, oraz rękawice do rąk, które założyć można przy tankowaniu. Gdy skończyłem tankowanie udałem się do kas, aby uregulować należność. Drzwi wejściowe byłe czyste i sprawne. Szyby oklejone informacjami z aktualnymi promocjami i ofertami prezentowały się prawidłowo. Wewnątrz stacji dostępne są dwie kasy, z których każda była w tym czasie zajęta. Stanąłem więc jako drugi w kolejce. Po chwili kobieta zapytała mnie o moje płatności, kartę lojalnościową a następnie przystąpiła do finalizacji transakcji. Naliczywszy moje punkty poinformowała mnie o kwocie do zapłaty. Podałem kartę płatniczą, pani poprosiła o wpisania PINu wręczając jednocześnie upominek w postaci szamponu, który przysługuje klientom dokonującym zakupów powyżej określonej kwoty. Na koniec zapytała, czy życzę sobie fakturę, czy też wystarczy mi jedynie paragon. Odpowiedziałem, że paragon w zupełności wystarczy i odszedłem od kas. Przeszedłem się jeszcze wzdłuż regałów sklepowych, które były uporządkowane i czyste. Podłoga w całym sklepie również nie budziła zastrzeżeń. Po tym wszystkim opuściłem sklep i udałem się do auta.