Opinia użytkownika: Bartłomiej_149
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: W odwiedzonej placówce BZ WBK za negatywne należy uznać: brak pełnej obsady stanowisk obsługi klienta w godzinach pracy banku, niepełną wiedzę osoby mnie obsługującej na temat oferowanych usług. Co ciekawe nawet gdyby obsadzone były wszystkie stanowiska obsługi klienta to byłbym obsługiwany na stojącą ponieważ w banku brakuje odpowiedniej liczby krzeseł dla interesantów. Ponadto kolejność ich obsługi określił bym mianem losowej. Dostrzegalny jest brak porządku w obsłudze, co powoduje negatywne wrażenie chaosu i przypadkowości. Zdecydowanie w niewłaściwym miejscu zlokalizowany jest bankomat. Odległości około 1m od głównych drzwi wejściowych nie gwarantuje poufność wprowadzanych danych. Uprzejmość obsługi wzrasta wraz z kwotą zaciąganego kredytu. Zachowanie i wygląd personelu oceniam przeciętnie. Po banku o zasięgu ogólnopolskim oczekuję zdecydowanie wyższego poziomu obsługi.