Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Operator sieci Play jest dziś chyba najczęściej reklamowaną firmą świadczącą usługi telekomunikacyjne. Głośno mówi się też o szybkim przyroście klientów tej firmy, dlatego też operatorzy konkurencyjnych sieci solidarnie podnieśli ceny usług wykonywanych na numery tej sieci. Całkowicie inne wydaje się być polityka Play. Oferta operatora jest bardzo intrygująca, a ceny usług w wielu przypadkach dwukrotnie niższe niż u innych. W praktyce korzystanie z tej sieci jest jednak nieco trudniejsze niż mogłoby się wydawać. Np. Internet Play działa na tych samych przekaźnikach co Plus i często spotykałem się z narzekaniem jego klientów, którym Internet zamiast z Play łączył się z Plusem, co podnosiło bardzo ich opłaty. Jednocześnie trzeba wyraźnie zaznaczyć, że Play dokonuje ostrożnie ujmując dość nietypowych, nie zawsze uczciwych z punktu widzenia klienta kroków. Pojawiająca się w umowach informacja o bezpłatnym połączeniu z Biurem Obsługi Klienta nie jest prawdziwa. Koszt tego połączenia wynosi bowiem złotówkę. Znani mi klienci sieci często na to narzekają. Dodatkowo warto zwrócić uwagę, że promocyjne oferty Play, oferujące darmowe połączenia w sieci, niższe ceny do innych sieci itp., są tylko okresowymi ofertami. O tym też nigdzie nie ma mowy, a w praktyce dnia codziennego klienci muszą zaakceptować fakt, że promocja, dla której dokonali zakupu startera Play, już się skończyła, i to co było tańsze, jest teraz równie drogie, jak w innych przypadkach. Telefonowanie do BOK kończy się komunikatem o charakterze czysto informacyjnym, że okres obowiązywania promocji zakończył się i klient może teraz skorzystać z nowych ofert. To działanie, które nie przysparza Play chluby i z pewnością odstrasza wielu potencjalnych klientów. Taka praktyka zasługuje też na niską ocenę.