Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Po przyjechaniu pod hipermarket, szukałem miejsca do zaparkowania auta. Gdzie niegdzie widziałem śmiecie koło kosza, nieładnie to wyglądało. Po wejściu do sklepu przeszedłem do punktu obsługi klienta żeby wymienić grę która od nowości nie chodziła, po okazaniu paragonu pani powiedziała że nie mogę wymienić gry gdyż jest otwarta, powiedziałem że od nowości niechodziła i że albo wymieni lub zawoła kompetentną osobę do rozmowy. Po 5 minutach oczekiwania przyszła pani kierowniczka i powiedziała tylko że może zareklamować produkt, nie mając innego wyboru zgodziłem się, czas oczekiwania 2tygodnie. Po 2 tygodniach nie otrzymałem sprawnej gry, po kilku minutach kłótni otrzymałem zwrot pieniędzy za grę. Na tym moja przygoda sie skończyła kupowanie gier w hipermarkecie.