Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Poszukiwałam w ofercie bankowej usługi - rachunek powierniczy. Znalazłam taki produkt na stronie internetowej banku Millenium. Na stronie nie było jednak szczegółowych informacji, zadzwoniłam więc na infolinię. Konsultantka poinformowała mnie, że założenie rachunku jest bezpłatne, natomiast od środków na rachunku pobierana jest opłata procentowa od 0,8 do 0,15% W celu omówienia pozostałych szczegółów konsultantka skierowała mnie do oddziału banku, aby bezpośrednio omówić procedurę założenia rachunku. Udałam się do jednego z oddziałów banku i...pracownik banku zdziwił się, że bank posiada taki produkt w ofercie. Po konsultacji telefonicznej z innym pracownikiem banku, okazało się, że istnieją rachunki powiernicze, jednak dotyczy to dużych sum i kontraktów. Na mój argument, że taką informację uzyskałam z infolinii banku oraz strony internetowej, pracownik odpowiedział, że na stronie znajduje się wiele informacji, które nie pokrywają się z ofertą banku i już wielokrotnie zwracał na to uwagę przełożonym. Pracownik co prawda doradził mi inną formę załatwienia tej sprawy i w tym zakresie był bardzo kompetentny, jednak przerażający jest fakt błędnego informowania klientów o rzekomej ofercie, która nie ma pokrycia w rzeczywistości.