Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Jakiś czas temu miałem problem z telefonem stacjonarnym w sieci ERA. Problem polegał na tym, że nie można się było do mnie dodzwonić. Po zgłoszeniu problemu na infolinii, zostałem poinformowany, iż w przeciągu 60h problem zostanie rozwiązany. Po upływie 60h, zadzwoniłem ponownie na infolinię, aby dowiedzieć się, jak długo jeszcze potrwa awaria. Okazało się, że problem występuje nie tylko u mnie. Obiecano mi, że jak tylko problem zostanie rozwiązany, to zostanę poinformowany sms-em. Oczywiście, na drugi dzień problem został rozwiązany, ale dopiero się dowiedziałem, jak do mnie zadzwonili znajomi. Żadnej informacji ze strony sieci. Ponadto wysłałem reklamację pisemnie e-meilem i oczywiście brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Gratuluję. Ponadto za każdym razem musiałem płacić za połącznenim z konusltantem. Niby niezbyt duże kwoty, ale od wszystkich się nazbiera.