Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: W oddziale banku podszedłem do wolnego stanowiska, nad którym wisi tabliczka: obsługa klientów korporacyjnych". Zapytałem czy mogę skorzystać z obsługi na tym stanowisku pomimo, że jestem klientem indywidualnym. Pani z banku wyraziła zgodę i zaprosiła, więc siadłem i zacząłem przedstawiać sprawę. W połowie opisywania problemu ( jaki mam z kartą Class&Club), doradczyni niespodziewanie przerwała mi. Poprosiła, stanowczym głosem, żebym przeszedł do stanowiska obsługi klientów indywidualnych. Na moje zdziwienie, że będę musiał na nowo przedstawiać problem, pani oświadczyła, że doradca ze stanowiska obsługi kilentów indywidualnych słyszała rozmowę. Poczułem się jak intruz. Przeszedłem jak chciała doradczyni, do drugiego stanowiska, ale niesmak po takiej obsłudze pozostał.