Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: W kwietniu podpisałam z przedstawicielem Netii (firmą Itel) umowę na tel. stacjonarny i ineternet. Usługi miały zostać podłączone w ciągu 14 dni, a trwało to ponad 2 miesiące! Wielokrotnie dzwoniłam na infolinię Netii, za każdym razem otrzymywałam inną odpowiedź. Niekompetenti pracownicy, nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za informacje, których udzielają. Kilkakrotnie zostałam wprowadzona w błąd, nie tylko co do terminów, ale również czynności które muszę wykonać. Na infolinię bardzo trudno się dodzwonić, rozmowy są wielokrotnie zawieszane/przełączane, więc trwają bardzo długo. Nie ma możliwości skontaktowania się z konkretną osobą, za każdym razem trzeba przedstawiać sprawę od początku. Dodatkowo usługi są droższe niż miały być wg osoby podpisującej z nami umowę - nie wspomniano o jednym składniku. Generalnie jestem bardzo niezadowolona z ich usług i nikomu ich nie polecam.