Opinia użytkownika: nepomucen
Dotycząca firmy: Peek&Cloppenburg
Treść opinii: Do sklepu Peek&Cloppenburg udałem się w celu zakupienia cieplejszego swetra na zimę. Po przekroczeniu progu sklepu moje pierwsze odczucia były bardzo pozytywne – czysta posadzka oraz schludnie poukładane ubrania wręcz zachęcały do dokonania zakupów. Niestety, pierwsze wrażenie tym razem okazało się być złudne, gdyż na niektórych regałach położonych z dala od wejścia panował nieład. Z pewnością nie ułatwiało to zakupów, podobnie jak obsługa, która nie zwracała specjalnej uwagi na klientów przeglądających półki i wieszaki. Pomimo braku jakiegokolwiek zainteresowania ze strony pracowników znalazłem pasujący mi rozmiar swetra i udałem się do przymierzalni. Tutaj spotkała mnie miła niespodzianka, gdyż przymierzalnia była czysta, dobrze oświetlona oraz wyposażona w wieszak na odzież, dzięki czemu nie trzeba było kłaść ubrań na podłodze. Równie pozytywnie oceniam Panią obsługującą tego dnia kasę – była nie tylko schludnie ubrana ( granatowy firmowy strój ), ale także bardzo sympatyczna i uśmiechnięta. Jej postawa zrekompensowała w pewnym stopniu bierność reszty obsługi i wspomniany nieład na półkach.