Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: 9 września dokonałam zakupów na stronie internetowej Tchibo.pl, ponieważ asortyment, którym byłam zainteresowana w sklepach został wyprzedany.Czas realizacji zamówień zgodnie z tym co napisano na stronie to 4-6 dni roboczych.Mamy 22 września a przesyłki nadal nie ma. Zdziwił mnie fakt, że z mojego konta nie zostały pobrane środki za zakupione rzeczy.Zadzwoniłam więc nas infolinię.Kolejny raz musiałam podawać przez telefon dane mojej karty co jest bez sensu bo przy rejestracji na stronie takie dane sie podaje i firma ma do nich dostęp. Pan zapewnił mnie że w ciągu 2 dni paczka dotrze i stwierdził że muszę być wyrozumiała bo takie rzeczy czasami się zdarzają. Nigdy więcej nie zrobię zakupów na Tchibo.pl. Odniosłam wrażenie że nikt nie panuje nad sklepem na stronie internetowej.Gdybym się sama nie zaintersowała to czekałabym i czekała.W sumie nie wiadomo kiedy faktycznie dostanę przesyłkę ale nie zmiania to faktu że lepiej kupić coś w sklepie niż potem sie denerwować.