Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Potrzebowałam uzyskać pisemną informację na temat historii zadłużenia karty kredytowej wydawanej przez sieć Carefour. W tym celu zadzwoniłam na podany na stronie internetowej numer infolinii, aby dowiedzieć się w jaki sposób mozna tę sprawę załatwić. Poinformowano mnie, że muszę udać się do punktu obsługi klienta dowolnego hipermarketu Carefour, gdzie złożę pisemny wniosek i w ciągu maksymalnie 14 dni otrzymam pocztą odpowiedź. Następnego dnia pojechałam do jednego ze sklepów Carefoura, jak się okazało zupełnie bezcelowo, gdyż zostałam odesłana do siedziby placówki bankowej, z którą współpracuje Carefour w zakresie kart kredytowych. Zarówno sklep Carefoura, jak i biuro banku znajdują się w dwóch różnych końcach miasta, znacznie oddalonych od mojego miejsca zamieszkania. W biurze banku okazało się, że w komputerze brak danych o zamknięciu kredytu. Pani ze stanowiska obsługi wykonała kilka telefonów, jednak nadal nie można było ustalić daty. Sprawa pozostała do wyjaśnienia. Zobowiązano się przesłać pocztą historię rachunku. W ten sposób - z powodu niekompetencji pracownika infolinii - straciłam mnóstwo czasu na bezcelowe wizyty w kolejnych miejscach, a sprawa w dalszym ciągu pozostała niezałatwiona.