Opinia użytkownika: Beata_639
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Niestety negatywne odczucia. Głownie z powodu personelu. Szczerze muszę przyznać, ze jeszcze pół roku temu Panie tam pracujące nie wzbudzały moich zastrzeżeń, ale po zmianie personelu mam złą opinię. Wiedza i kompetencje średnio, pracownik nie potrafił udzielić mi prostej odpowiedzi na temat mojego kredytu, gdzie w innych bankach takie informacje są dostępne i wyliczane od ręki. W moim przypadku pracownik musiał radzić się innych pracowników, co i tak nie dało skutku. Czas obsługi fatalny. Tylko 2 okienka z czego zwykle jedno otwarte, a jeśli przede mną są 2 osoby w kolejce, to trzeba czekać około godziny. Bardzo powolna obsługa. Miejsce zadbane, czysto i schludnie, jak na bank bardzo mało miejsca, zero prywatności, kilka osób stoi i już jest tłok. Oferta asortymentu w miarę ok, jednak na dzień dzisiejszy inne banki oferują znacznie bardziej korzystne warunki dla posiadacza konta czy lokaty. Mam nadzieję, ze w przyszłości to się zmieni.